Generalforsamling

Formandsberetning for sæsonen 2022/2023 i Hadsten Hawks

Kæmpestor tak til vores frivillige trænere, der yder et kæmpestort arbejde i vores fantastiske basketball klub.

Isabella, Louise, Karner, Malene, Michael Rasmussen, John, Jørgen, Thomas Johansen, Rafael, Andreas Bengaard, alle holdledere – I skal alle have en kæmpestor tak for jeres enorme indsats – den er værdsat.

Stor tak til alle vores ungdomstrænere, der har brugt mange timer i hallen, været store forbilleder for de yngre børn i har trænet. I har haft muligheden for kurser, de fleste af jer har være på dem, nogen af jer nærmer sig halvvejs igennem uddannelsestrappen i DBBF. Det bliver en gevinst i fremtiden.

Tak til bestyrelsen for et godt arbejde i har bidraget med i løbet af året. Arbejdsindsatserne er mange. Turneringsplanlægning, planlægning af kurser, fokus og styr på økonomien, materialer, sociale arrangementer og ikke mindst give en hjælp til at have styr på vores dejlig klub Hadsten Hawks.

Turneringen er gået rigtig fint, der er blevet spillet masserer af kampe, Grand Prix turneringer, pokalkampe, Mesterrække kampe, oprykningskampe, Final 4 (som var Final 8 i år), diverse stævner fra Amager Cup til Lystrup cup.

Ikke mindst var vi ”Back in town” Lemvig. Til en af de ting vi har savnet rigtig meget i Corona tiden. Vi var repræsenteret ved Limfjords-cup 2022. Det var f…. fedt at være tilbage i hallerne. For nogen var det første gang de var afsted. Karner og holdleder Michael Thomsen havde pigerne med, som fik en super oplevelse.

John, Jørgen og Thomas Johansen fik igen oplevelsen af den intense stemning, der i hallerne rundt på skolerne Lemvig. Samt det at holde styr på u15 knejterne. Men bare det igen at opleve sammenhold sammen med klubben på tværs af holdene og alder var fantastisk at opleve igen. Heppe og bakke hinanden op til kampe, give hinanden en high five, et skulderklap eller en krammer. Det er essensen af foreningskultur.

Alt dette lagt sammen, har givet Hadsten Hawks en medlemsvækst for 6. år i træk. Så det skal vi holde fast ved

Samarbejdet i HKIC (Hadsten Hawks, Hadsten Håndbold, Hadsten Badminton, Gymnastik og taekwondo) bliver bedre og bedre. Efter vi har fået en rigtig dejlig café, er arbejdet i gang med at få lavet zoner i centeret, hvor det skal ose af DNA klubkultur. Områder med lækkert miljø med sofaer, borde, stole, bænke og ikke mindst hvor vi kan synlige gøre klubbernes historie som billeder, gl. avisudklip og pokaler/medaljer er under vejs. Et af samarbejdsprojekterne der er kommet i hus, er at vi i Hadsten hallen, sammen skal lave koncerter og andre former for underholdning. Første arrangement, der er sat i kalenderen, er Kandis koncert. Denne kommer til at foregå, lørdag den 23.november 2024. Det skulle gerne komme til at indbringe klubben gode indtjeningsmuligheder. Dette kræver selvfølgelig, vi står sammen og får løst disse opgaver sammen.

En sidste ting, jeg vil nævne at vi i bestyrelsen i sæsonen 2022/2023 har taget hul på planlægningen af en stor jubilæumsdag i marts/april 2024. Hadsten Hawks har 50-års jubilæum i 2024. Det skal fejre med manér. En lørdag i begge haller med basket fra morgen til sen eftermiddag. Løbende reception og afsluttet med fest om aftenen.

Jeg glæder mig til sæsonen 2023/2024.

3,2,1 Hawks.

Samarbejdspartnere